2D animator&director. Maker of “Send Me an Angel” that reached the Oscars semi-finals.
בוגר מכללת ספיר לתואר באנימציה. סרט הגמר שלי הגיע לחצי גמר האוסקר ואני מחפש להמשיך לביים סרטי אנימציה שירגשו את העולם.
לאחר סיום הלימודים הקמתי את הסטודיו שלי, שחר סטודיו – לעיצוב גראפי והפקת סרטוני אנימציה. אני מתמחה בעיקר באנימציית דו מימד 2D,
עריכת סרטונים, מושן גראפיקס ומידי פעם גם מצייר להנאתי בצבעי שמן או אקריליק.
אני מאמין שדרך הומור תגרום לצופה שלך לזכור את הסרט שלך ושדרך דמעות תגרום לו לעולם לא לשכוח אותך.
שילוב של השניים יגרמו לצופה שלך לאהוב אותך לעד.