2022 – שנת האנימציה הישראלית!

ואוו כמה דברים קרו השנה, יאבלולו!

האיגוד גדל, התעשייה צמחה והקהילה פרחה.
בשנה אחת "מכתב לחזיר" של טל קנטור זכה בפרס אופיר (ועוד בעוד אינספור פרסים אחרים), "מגלשה שחורה" של אורי לוטן מועמד לאוסקר, "הולי הולוקסט", דוקו האנימציה המרהיב של אוסי ולד ונועה ברמן־הרצברג, נרכש על ידי שירותי הסטרימינג של הניו-יורקר, הפיצ'ר הישראלי-בלגי "איפה אנה פרנק" של ארי פולמן, עליו עבדו עשרות חברי איגוד, הופץ ברחבי העולם, שוחררה לאוויר "משפחת פנסטה" סדרת רשת חדשה בכאן 11, שכבר הספיקה להפוך לקאלט, פרי יצירתם של היוצרים ענן גיבסון, שלו בן אליה ונדב שפר, בהפקת The Hive Studio, שני פודקאסטים מוצלחים נולדו – "הנפשות" של אורי פנחסי ו"עור בצל" של דניאלה בוקור ועידו שפירא, הבלוג הותיק, "שוליית הקוסם" של יוני סלמון תכף חוגג 1000 רשומות, הפסטיבלים אניניישן ואנימיקס רעננו את השורות, מאיירים הצטרפו לשורותינו והרימו תערוכות מטריפות בתל אביב, סטודיואים חדשים קמו, סטודיואים ותיקים המשיכו לתת בראש, יוני גודמן זכה בפרס לנדאו הנחשק, הטסנו משלחת מכובדת לאנסי, וקרנות הקולנוע השקיעו יותר מתמיד באנימציה מקורית בישראל.
וזה רק קצה המזלג. יש עוד עשרות סרטים, תערוכות, אירועים פרוייקטים שיצרתם, יזמתם ושיתפתם גם אותנו. אנחנו רוצים להודות לכם על שנה נפלאה לאנימציה הישראלית.

אתם לא מפסיקים לרגש אותנו, לעורר בנו הרבה השראה ובעיקר להזכיר לנו את הסיבה להמשיך ולייצג אתכם בדרך הכי טובה שאנחנו רק יכולים!
בן וצוות האיגוד

[קרדיט על הגרפיקה המטריפה: חברת הועד ליאן ברוש]

    אנא מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם







    שעות הפעילות: ימים א-ה, 8:00-15:00

    כתובתנו: מבוא גרופית 4 תל אביב, אצל גרינגרד פורשטט עורכות דין

    info@animationguild.org.il
    רכזת האיגוד ראשית שיר-אל