הגיע הזמן: מצטרפים לאקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה

הגיע הזמן ליוקרה מקצועית!

נכון, קצת קשה לדמיין יוקרה מקצועית כשמנסים ליצור בתוך תחום האמנות הכי פחות מתוקצב במדינה שגם ככה אמנות בקושי מתוקצבת בה. אנחנו יודעים, סרט אנימציה ישראלי באורך מלא הוא עניין של פעם בעשור בערך. אבל סרטים קצרים? האמת היא שבעקבות עבודה מאומצת ועקבית של האיגוד ושל אחרים, שהתעקשו ושכנעו את קרנות הקולנוע, מפעל הפיס וגופים נוספים להשקיע קצת באנימציה, יש לנו היום תעשייה שבמאמץ אדיר מוציאה כמה סרטי אנימציה קצרים חדשים, כמעט מדי שנה. ואנחנו רוצים שגם מי שאינם אנימטורים ישימו לב!

האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה הוקמה בשנת 1990 ומעניקה מדי שנה את פרסי "אופיר" בקולנוע ואת פרסי הטלוויזיה. בשנים האחרונות מחלקת האקדמיה פרס "אופיר" גם בקטגוריית הסרט הקצר, ולמרות שאנחנו יודעים שיש לנו בכל שנה לפחות סרט או שניים שהיו יכולים להיות מועמדים, לא נראה לנו שמישהו מאיתנו מגיש. ולמה? לא ברור. הרי אם מספיק היו מגישים, היתה לנו כבר קטגוריה משל עצמנו – תחרות הסרט הקצר באנימציה!

רוצים לשנות את המעמד של קולנוע האנימציה בישראל? להתחיל לדרוש את היוקרה האמנותית המגיעה לנו כדי שיום אחד גם נקבל פה מספיק תקציבים כדי ליצור בגדול? מעולה. אבל זה ייקח זמן 🙂

לפי תקנון האקדמיה, כל חבר/ה חדש/ה באקדמיה יכול/ה להצביע בתחרויות רק החל מהשנה הקלנדרית השנייה לחברותם. מה זה אומר? שאם תצטרפו לאקדמיה בשנת 2020, תוכלו להצביע בתחרות רק בשנת 2021. אז כדאי למהר, שלא תפספסו גם את זה!

להצטרפות לאקדמיה>>

והכי חשוב – יש לכם סרט קצר, שהפקתו הושלמה מתישהו מינואר 2019 ועד עכשיו? הגישו אותו עכשיו לתחרות! שימו לב – ההגשה מסתיימת ממש בעוד כמה ימים, ביום שלישי 9.6.2020 – מהרו להגיש!

להגשת הסרט שלכם>>

(לא לשכוח לקרוא את התקנון. דברו איתנו אם יש שאלות!)

 

    אנא מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם







    שעות הפעילות: ימים א-ה, 8:00-15:00

    כתובתנו: מבוא גרופית 4 תל אביב, אצל גרינגרד פורשטט עורכות דין

    info@animationguild.org.il
    רכזת האיגוד ראשית שיר-אל