האיגוד מתחדש! תכנית פעולה ל2022

אמל"ק – או שתראו סרטון תמציתי באורך דקה על כל מה שקורה באיגוד (ממש כאן למטה) או שתקראו את המגילה שבן מולינה, מנהל האיגוד הנכנס, כתב.

אני רוצה לפרוס בפניכםן את התוכנית שהגינו יחד בפורום הועד עם יונתן שקדי (מנהל האיגוד היוצא), ורד חלוצי (רכזת האיגוד) והוועד המנהל. מטרת התוכנית היא ניסוח מחדש של חזון האיגוד וקביעת מטרות ברורות לשנת 2022.
הגענו למצב טוב מאוד שבו האיגוד כבר לא עסוק בהישרדות יומיומית ובשלב הזה אנחנו מבינים שעלינו לעצור רגע כדי לחזק את התשתית שלנו.

נעשה זאת על ידי שלושה שלבים:

*שלב ראשון – שולחנות עגולים (נוב'-דצ' 2021)*
השולחנות העגולים הם כינוי לקבוצות דיון פתוחות בנושאים שונים ובמתקונת מקוונת (זום). הקבוצות יכללו את סך כל האוכלוסיות שמרכיבות את מטריית האיגוד. לרבות – סטודנטיות וסטודנטים, סטודיואים, יוצרות ויוצרים עצמאיים, גיימניג, מושן ועוד… מטרת השולחנות העגולים היא איסוף מידע מהשטח במטרה להבין מה הם הנושאים הבוערים של כל אחת מאוכלוסיות האיגוד.

פוסט בנושא יתפרסם ממש בקרוב עם טפסי הרשמה רלוונטים. ההרשמה תהיה פתוחה לכולםן, כולל למי שאינו חבר איגוד.

*שלב שני – הגדרת חזון, יעדים ומטרות (ינואר 2021)*
לאחר שנאסוף בעזרתכםן את כל הבעיות, התהיות והכיוונים השונים אליהם אתם חושבים שצריך לנתב את האיגוד, אנחנו בועד המנהנל ובמטה האיגוד נעבד את הנתונים ונמציא מסמך חזון ויעדים.
המסמך, כשמו הוא, יגדיר את החזון העדכני של האיגוד לאור המסקנות מהשיחותם אתכםן ויציין את המטרות החשובות ביותר לאיגוד בשנה הקרובה.

*שלב שלישי – אסיפה כללית פיזית (סוף ינואר 2022)*
בשלב האחרון של התהליך נפגש כולנו (אשכרה כולנו) לערב שיא שמטרתו המרכזית היא להנגיש לכםן את התוצרים של שלושת חודשי ההתחדשות. יהיה אירוע אמנותי, מינגלינג נחמד ועוד שלל דברים שנמצאים בתכנון (ויהיו פיצות).

זה זמן נהדר להיות בו אנימטור.ית בישראל!
דברו איתנו ועזרו לנו להתחדש!

    אנא מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם







    שעות הפעילות: ימים א-ה, 8:00-15:00

    כתובתנו: מבוא גרופית 4 תל אביב, אצל גרינגרד פורשטט עורכות דין

    info@animationguild.org.il
    רכזת האיגוד ראשית שיר-אל